Uniconta og Microsoft Dynamics NAV, C5, XAL

Gå til indhold

... er en genistreg, alle virksomheder bør benytte sig af.
... og ALT andet omkring virksomheden.

For ud over Unicontas omfattende grundfunktionalitet, økonomistyringen, er der plads til at registrere ALLE virksomhedens ANDRE oplysninger og AL korrespondance ...
Også din virksomhed vil blive boostet med ...

Spørgsmålet er bare ...

HVORNÅR DU VIL BEGYNDE?





ER TIL MEGET MERE END BARE FINANSBOGHOLDERI OG ØKONOMISTYRING.



ER DESIGNET TIL AT TILPASSE SIG NETOP DIN VIRKSOMHED.
HVAD END VIRKSOMHEDEN ER EN RIGTIG ENKELT-M/K

ELLER ET SELSKAB MED 250 MEDARBEJDERE, ER

DEN BEDSTE PLATFORM.


Data ligger i skyen ... og er derfor tilgængelige fra PC, tablet eller smartphone.

Det ekseptionelt unike ved

er dens tilpasningsmuligheder og rummelighed.
Tilpasningsmulighederne koster ikke ekstra ... og er så let tilgængelige at hver virksomhed selv vil kunne benytte sig af dem.

Hver virksomhed kan udbygge netop sin

til at kunne rumme al sit knowhow.
Man kan selv supplere standard-økonomistyrings-felterne på kreditor/indkøb, lager og salg/debitor med sine egne.

Egne felter optræder herpå på lige fod med standardfelterne.
Hver virksomhed selv tilføje helt nye kartoteker ... til registrering af alle de oplysninger, som udgør netop den virksomheds knowhow.
Til enhver oplysning kan man vedhæfte filer ...

Ikke bare PDF og billedformater ... men også fx. worddokumenter og regneark.

Ja, hele mailvekslinger ...

Genistregen består i, at det er vitterlig er pærenemt at tilføje egne felter til fx. Unicontas vare- og debitor-stamkort ... som herefter optræder på lige fod med Unicontas standardfelter.

Næsten lige så let tilføjes nye kartoteker ... som kan opdrages til at referere til hinanden og/eller Unicontas standardtabeller fx. ordrehovedet.

Endelig kan man på kartotekerne vedhæfte - ikke bare PDF og billedformater - men også Excel og MAIL-filer.

Dette betyder at enkelte virksomhed (i vid udstrækning endog selv) kan udbygge sin Uniconta til at rumme ALT SIT KNOWHOW ... og gøre den tilgængelig for (kun de) relevante medarbejdere, hvad end de befinder sig på matriklen ... eller er ude af huset.

Så scoopet er ikke, Uniconta kun koster 199kr - 299kr pr medarbejder pr måned + evt. et par for alle login gældende kraftige overbygninger, som kun koster pebernødder.

Hvornår skal din virksomhed boostes med Uniconta?

RING 2170 8450

... så hjælper jeg dig gerne i gang.
1itservice.dk tilbyder
Når virksomhedens (økonomistyrings-) programmer driller, SÅ
RING på +45 2170 8450.
Her tages røret - næsten 24/7 - og jeg lytter gerne til netop din udfordring.

Oftest kan jeg umiddelbart vejlede dig til en løsning.
Kan jeg ikke det ... kan vi starte
Igen har udfordringerne det med at fordufte som dug for solen.
Men er det relevant, kan vi fortsætte med også at gå bag om programmernes almindelige brugerflade.


1itservice.dk's speciale
Især ERP-/økonomistyringssystemerne
 og  

kan jeg hjælpe med på alle niveauer ... fra 'genåbningen af en kladde' til specialprogrammeringen af dem, så de passer endnu bedre til din konkrete virksomhed.

Siden Microsoft i 2012 besluttede sig for at (prøve at) erstatte disse to systemer med

Jeg også arbejdet for at opnå samme spændvidde inden for dem. MEN desværre har det vist sig at dette er uopnåeligt. Grundsystemet omfang gør, at enkeltpersoner næppe kommer ud af starthullet. Og hvis, er det vildt uoverskueligt hvorledes man kan tilføje de funktionaliteter der specialicerer systemet til den konkrete virksomhed. I praksis bare er meget kostbare og avancerede (læs: besværlige) udgaver af Dinero, Billy og e-conomic. Disse er dog lige som 1980'ernes Damgaard Data C4 mest til for at tækkes SKATs dokumentationskrav.

Oven på al denne modgang dukkede

op i 2016!
At prøve Uniconta
... er uforpligtende og ganske gratis.

Du er selvfølgelig også velkommen til at prøve selv.

For det er det nødvendigt at oprette virksomhedens 1. bruger.

Som det fremgår af filmklippet kan du via Uniconta's egen hjemmeside også oprette et prøvelogin UDEN partnervalg ... eller vælge en anden Uniconta-partner.

MEN ved at følge dette link, undgår du at skulle udpege 1itservice.dk manuelt.

Dette er 'lidt' vigtigt.

For som virksomhedens Uniconta - sparrings - partner, får du mulighed for at give mig adgang til en række Uniconta-interne værktøjer, som for alvor sætter mig i stand til at hjælpe med til at virksomheden får mest mulig udbytte ud af sin Uniconta.

Muligheden for at opnå DENNE fordel er for mig langt vægtigere, end udsigten til en potentiel provision af det under alle omstændigheder meget lille abonnement. ;)

I øvrigt: Efter den 01/07-2018 giver 1itservice.dk som en af de eneste Uniconta-forhandlere op til 10% rabat på abonnementet.
Må jeg foreslå, at du starter med at downloade denne zipfil indeholdende både et sæt sammenhængende C5 hhv. e-conomic demodata til dit skrivebord, hvor de så kan pakkes ud.

Vælg det ene sæt fra demodataene, og se dig lidt omkring.

Det andet sæt kan derpå indlæses ved at følge disse trin.
Kan du gennemskue at indlæsningerne fører frem til at følgende dele er operationelt anvendelige ...

Og jo, der mangler noget ... fx. lagerbeholdningerne.

Også dem kan man overføre ...
Når du har set dig lidt omkring, kan du slette demo-regnskabet ved at gå efter

1) Firma,
2) Firmaoplysninger,
3) Knappen Slet firma,
4) Skriv 'Slet' og
5) Aktiver 'Ok'



... for du kan jo bare lave regnskabet på ny. Ik?
En vægtigere grund til at vise dette er, at det også kan være fremgangsmåden i forlængelse af at jeg nu beder dig indlæse din egen virksomheds data.

Men først skal vi se hvor nemt du kan du lave dit dataudtræk til indlæsning i Uniconta.

Afhængig af hvilket system man har, fortsætter man med flg. afsnit
Har man ingen af ovennævnte systemer ... hjælper jeg gerne med at håndoverføre flest mulig data. Kontakt mig på 2170 8450 :-)
Tilbage til indhold